mandag den 7. oktober 2013

Fotografering på auktion

Rigtigt mange har henvendt sig, fordi de vil bidrage med at sætte et produkt eller en service på højkant til fordel for indsamlingen, og herunder sætter vi den første auktion i gang.

Fotograf Anders Bjerring, der blandt andet fotograferede Camillas hjemkomst og hyldest på Torvet, efter hun blev Europamester i sommers, har valgt at sætte et gavekort på højkant til en værdi af 5.000,- kr. 

Den lille komite bag indsamlingen har besluttet, at buddene skal starte på 1.000 kr., og du kan give dit bud ved at kommentere på dette indlæg. Auktionen kører frem til den 23. oktober 2013 kl. 16.00.

Om gavekortet: 
Gavekort til fotografering – værdi 5.000,-
Står I og skal giftes..?!Skal firmaet holde firmafest..?!Eller..?!

Har du brug for en god fotograf, så har du nu muligheden for at gøre en god handel, og samtidigt støtte en god sag.

Anders fortæller: 
”Jeg blev dybt berørt da jeg hørte om Camillas uheld. Jeg har tidligere haft fornøjelsen af at møde Camilla personligt, og jeg er dybt imponeret af den gejst, livsglæde og det gode humør, hun besidder. Camilla er en stor inspiration for mange, og det hun har præsteret indenfor sin sport, er ganske enkelt enestående.

"Camilla er heldigvis på vej tilbage til livet med stormskridt. Men ingen ved om – eller hvornår – hun igen vil komme til at dyrke sin sport, og derfor er hendes økonomiske fremtid også meget usikker. 
Jeg synes allerede, den igangværende indsamling har nået et rigtigt flot resultat, men jeg vil gerne hjælpe med at få beløbet endnu højere op” siger Anders Bjerring.

Det med småt: 

Gavekortet lyder på 5.000,- kroner. Gavekortet kan benyttes til betaling af fotografering, billeder og evt. kørsel. Gavekortet skal benyttes senest d. 1/9-2014 og kan ikke indløses til kontanter.

Se evt. www.graphicvision.dk for mere info eller skriv til Anders på bjerring@graphicvision.dk 

Kommenter herunder og afgiv dit bud.

12 kommentarer:

  1. Her skal du skrive dit navn og dit bud på fotograferingen. Du må byde alle de gange, du vil. Den, der har budt højest, den 23. oktober 2013. kl. 16.00 overfører beløbet til kontoen og bliver sat i forbindelse med Anders Bjerring.

    SvarSlet
  2. Jeg vil godt starte budrunden med 1000,-

    SvarSlet
  3. Er det ikke lidt forkert sådan at samle ind bare fordi hun er "kendt"? Hun må vel have en forsikring lige som alle andre, hvis vi kommer til skade. Syntes dette er hypet op over alle grænser og håber at folk i stedet støtter generelt godtgørende formål og ikke enkeltpersoner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg håber også at Camilla vil sende alle pengene til Foreningen For Trafikofre, så alle kan få glæde af pengene.
      Lille Per som under leg løber ud foran en bil, og må bruge flere år på genoptræning, og se sine forældre knust af sorg.....han får ingen indsamling, eller bliver fulgt af diverse medier.

      Slet
    2. Kunne være at du eller den anden Anonyme skulle starte en indsamling til Lille Per ....

      Slet
  4. Denne indsamling er startet til Mille - som en veninde - og ikke fordi hun er kendt!
    Som vi tidligere har fortalt, så handler det ikke om forsikring, men at sikre hendes eksistensgrundlag, mens hun kæmper sig tilbage til livet.
    Du har ret til din mening, men nogen ville måske også synes, at det er (for at bruge dine termer) lidt forkert at rette kritik anonymt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig med dig Janni ... Og til den Anonyme, det er ganske frivilligt om man vil deltage i indsamlingen !

      Slet
  5. Enig med dig Janni :-)

    SvarSlet
  6. Enig med Janni.
    Og til anonym så ser jeg det som spam at du vil skrive her og være anonym - stå da frem som en mand hvis du vil gi dig til kende...
    Alle er i sin ret til at samle ind til diverse formål - Også dig anonyme, så gå du bare i gang også kaldet: INITIATIV!!!
    Jeg startede ej heller projektet op fordi Camilla er kendt, men fordi hun er et fremragende glad positiv og kæmpetalent af en person...

    SvarSlet
  7. Jeg synes også det er et fremragende initiativ og vil gerne støtte indsamlingen - Hermed byder jeg kr 1500,- på fotograferingen :-)
    Camilla er det mest positive og glade menneske, jeg nogensinde har mødt, og jeg synes det er SÅ flot at I, der står hende nær, har taget dette skridt, der helt sikkert kommer hende til god hjælp.

    SvarSlet
  8. Har været så heldig at møde Camilla, her til aften. Og magen til overskud og energibombe har jeg aldrig set. Hun smilede bl.a. i alt den tid hun talte. Samt fortalte kort ( og "Sjovt" om genoptræningen ) om hendes oplevelser til fra styrtet og til nu.

    Prima vinduespolering byder Kr. 3000,00 på dette gavekort og ønsker Camilla alt det bedste på vejen tilbage.

    Vh Bjarne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bjarne.
      Dit bud på 3.000 kr. blev det højeste, hvorfor du kan kontakte Anders og få aftalt detaljerne.
      Send mig gerne et screendump eller lign., når pengene er overført, så jeg kan bekræfte det overfor Anders.
      Tak for din støtte til indsamlingen.
      MVH Janni

      Slet