fredag den 18. oktober 2013

En hilsen fra Camilla

Camilla har sendt følgende hilsen til jer alle:

Kære allesammen.

Det er en umulig opgave at takke jer allesammen og endnu mere umuligt at sætte ord på, hvor overvældende det er at vende tilbage til livet og finde ud af, hvor mange der har fulgt og følger mit livs vigtigste kamp.
Jeg er meget taknemlig for alle jeres hilsner, og jeg vil med tiden få læst dem allesammen.
Jeg håber på forståelse for, at jeg ikke kan svare jer alle personligt.

Jeg forsætter min kamp og min udvikling, så jeg kan vende tilbage til livet. Ovenpå en periode, hvor jeg var tæt på at tage herfra, har jeg forsat brug for ro og hvile, og jeg håber på forståelse for, at jeg ikke ønsker at blive opsøgt eller kontaktet foreløbig.

Jeg er så glad for den opbakning, I har givet mig og min familie. Det betyder så meget mere, end ord kan beskrive. Tusind tak.

Jeg giver ikke op - the sky is the limit!
Kærlig hilsen Camilla




Foto: Anders Bjerring
English:


Dear All, 

It is impossible to thank you all enough and even more impossible to find the right words to explain, how overwhelming it is to return to life and find out how massive the interest has been to follow the most important battle of my life. 

I have recieved so many greetings, that I am very grateful for, and I will look forward to read every one of them i the future. I hope you understand, that it is impossible for me to answer all of you.

I will continue my battle and fight to get my life back. I was close to leaving for good, and therefore I still need my rest and peace, and I hope people will respect my need of privacy and not contact or visit me. 

I truely and deeply appreciates the great support my family and I have recieved. It means so much more, than words can ever describe. Thank you so much. 

I won't quit - the sky is the limit
Love Camilla 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar