mandag den 11. november 2013

Flot opbakning til "Løb for Camilla"

Til lørdagens arrangement i Vognsbølparken deltog 181 voksne og 38 børn, hvilket har givet den nette sum af 10.000 kr. mere til indsamlingen.

Et rigtigt flot arrangement med Ole de Groot og Claus Berg i spidsen, der viser, at hele Esbjerg bakker op om Camillas kamp, men der var også deltagere fra flere andre danske byer.
Camilla dukkede selv op som en lille surprice og gik de 5 km. sammen med flere deltagere.

- Jeg har brugt mit ordforråd flere gange undervejs, så det lyder efterhånden hult, når jeg siger, at jeg er helt vildt imponeret over det flotte beløb, der er indsamlet til Mille, samt de mange hilsner og tanker, der er sendt til hende, fortæller Janni Møller Thomsen, der dog glæder sig mest over Camillas udvikling.
- Hun er jo så sindssygt sej. Det vidste vi på forhånd, men nu viser hun det igen. Jeg er så glad for, at vi har hende tilbage - uanset om hun når sit topniveau igen eller ej, så har hun vundet livet, og det er den største triumf af dem alle, smiler hun.

Indsamlingen til Camilla lukkes den 15. november, hvorefter Camilla får overdraget beløbet.



Foto: Kasper Mathiesen


1 kommentar:

  1. Hvor er det flot, at så mange vil støtte Milles kamp. Håber hun nu kan koncentrere sig fuldt ud om sin genoptræning.

    SvarSlet